keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Lepoviikko

Eihän tää sovi mulle ollenkaan, hypin ulos housuista :D Jalat mulla palautuu ehdottomasti huonommin ja etureidet onki edellen vähän väskät. Yläkroppa ois jo tikissä, eiks kaks päivää oo ihan tarpeeks ;) No joo, en mä punttiin nyt koske, hankin nälkää, jaksaa painoo elokuun!

Eilen tosiaan kävin vähän repimässä: 40 min Pyörä ja 5 min soutu + kippi-treeniä. Käsi auki ja kotiin, saa alkaa kaivaa mun rakasta teippirullaa taas esiin. Tosi pitkään kädet ollukki ehjänä = eli lintsannu tärkeistä treeneistä :( Mä opin sen vielä ;) Mut hyvin ton sai päiväks pakettiin, pyssyy puhtaana :)

Huomenna tosiaan taas aeroobbiselle palauttelulle, saas nähä mitä keksin. Sisälle menen, koska huomenna kuulemma pukkaa taas hellettä :( Mut mulla onki ollu tässä melkeen kylmä, mikä ihana tunne <3 Ja kuten kaikki on jo varmaan tähän mennessä tajunnu, ni mulla on aika tylsää.. Kiire helpottaa kummasti, ku ei heilu salilla koko aikaa! No onneks viikonloppu lepäillään muissa maisemissa ja pieni lapsi mukana, ni tulee untaki hyvin ihmisten rytmiin eikä ehi tylsistymään.

Laitan teille joka boudarin self-potret peilistä :D Mulla oli hauskaa ku pousailin, tekkee pahhaa toi kamerakapula mulle ;) Jostain viime viikolta..


Onko siellä ruudun toisella puolella ketään, huhuuu?? 
Ois hauska joskus kuulla elonmerkkejä :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti