lauantai 27. heinäkuuta 2013

I 60

No ei sieltä vaa-asta tänäänkään ihan niin kiva luku kattonu :D Mut en paina paniikkinappulaa!! En kiusallanikaan ;) Eli tällä hetkelle 4 vko ja -3,3 kg.. Ja joista aikas iso osa ekoilla kahella viikolla.. Mut peilikuva kiristyy ja voimatasot nousee -> eli lihasta tulee, ni ei auta. Katotaan mitä tekee ens viikon lepo. Ens vkl en pääse puntarille, eli menee sitten kahen viikon välillä. Nyt su-ti inhopuhtaasti, siitä viikonloppu reissun päällä ja seuraava viikko inhopuhtaasti.. Katotaan miltä sitte näyttää. Mut mä voin vaan nyt sanoa, että mulla on niiiiiin kuuma ja mun kroppa vihaa tätä! Se ei voi sietää lämmintä, vituttaa.. Kaunistahan se toki on, ku aurinko paistaa, mut mä oon tällänen pohjoisen tyttö :)

Jäin vähän miettimään miten tohon painon kehitykseen pitää suhtautua. Alotin ne aminot kolme viikkoa sitten, eikä oo hajuakaan, kuinka hyvin mun kroppa ottaa niitä vastaan. Treenikehitykses päätellen aikas hyvin. Paha sen painon on tippua, jos lihasta tulee. Toki ei sitä lihasta mitenkään kilokaupalla 4 viikossa tule ja ihan puhdasta läskiä on kyllä antaa pois ;) Tankannuhan mä oon ihan kiitettävästi, mulle on tärkeetä se, että jaksan. Mä en oo mikään fitness kisaaja eikä mulla kumminkaan periaatteessa oo mihkään kiire. Välillä vaan alkaa puuduttaa :( :D

Tän päivän treeni oli:

20 min Row parilla spurtilla

1 h boxing

10 min Row

Venyt

Vähän puutunutta, aminoitten voimalla ja onnellisena aamupalalle :)

See you, katotaan mitä keksin huomenna, täällä on niiiin törkeen kuuma :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti