sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

Sunnuntai..

Oi että tätä hellettä, mä alan pikkuhiljaa tottumaan, en oo enää ihan niin tööt.. Tosin nyt kahtena päivänä ollaan maattu Ybbsin rannalla, ihanan kylmää vettä, piristää kummasti. Ja aika eri tasoa ku ne suomen mutajoet, tai ainaskii Vantaanjoki.. ja kyllä, siinä saviojassa on tullu uitua ja paljon :D Ja koskaan en oo kipeeks tullu ;)

Mieli on aika rauhallinen, peilikuva miellyttää.. Huomenna ois tarkotus tehä vika "kova" treeni eli treeni, missä on isot painot mukana (etukyykky ;) ) ja sitte loppuviikko menee palautellessa. Pitkää aerobista ja naatiskelua, tekniikoita yms. Katotaan monta treeniä tulee, meen fiiliksen mukaan. Viikonloppu on ainakin täysin rauhotettu kaikelta muulta ku törkeeltä määrältä kävelemistä :) Teen tässä ens kuun ohjelmoinnin pääpiirteet valmiiks, mutta en turhaan kyllä julkase, ku siihen näköjään tulee aina vaan muutoksia :D

Mutta ei mulla sen ihmeempiä, aamulla oli kävely 1h 30 min, siinä sai tosi kivasti aurinkoa. Oon alkanu valita vaatteeni paremmin, haluun eroon näistä typeristä rusketusraidoista :D Kämppis kysy, miks ihmeessä mä kävelen tässä säässä? Noku pitää palautua :D Haha, hullua touhua.. Mutta kroppa tuntuu hyvältä, ei se aina tunnu :)

Hauskaa alkavaa viikkoa <3

Mä jatkan kisojen kattomista, Games time!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti