maanantai 1. huhtikuuta 2013

I2

Tän päivän treeni oli hattumoinen. Jännä kuinka nopeesti voi mennä mielenkiinto noitten vempuloitten nytkyttämiseen :D Ja edelleen noi välineet rassaa, oon onnellinen, että toivottavasti ens viikolla saan heittää niille melkeen kokonaan hyvästit. Ainoastaan muutamissa avustavissa liikkeissä tarviin jotain vimpainta.

Treeninä oli (työsarjat):

Alkulämmöt

3x8 hmm, semmonen rintakone ylös :D

3x8 Pystypunnerrus KP 16 kg
3x8 Takaviparit KP 5 kg
3x8 Sivuviparit KP 10 kg

3x10 Tankohauberi jollain valmispakalla

2x10 Takakyykky with BB

2x1 min weighted Plank 15 kg kiekko selässä

Loppulämmöt..

Joo, siihen se mun turhautuminen sitte meni, että kuin varkain hipsin kyykkypaikalle ja vetäsin tangolla 2x10 :D Se tanko on muuten niin kevyt, alko naurattamaan.. Jalka ei kyllä tykänny.. Mut siis treenistä, olkapäillä oli painotus, en oikeen rintaa ja hauberia jaksa hinkuttaa, ne tulee aina vähän mukana, silleen vahingossa. Mut sellasta tänään, oon kyllä löytäny salin, jossa kaikki kyylää. Siellä on kai joku puol sanaton sopimus, että miehet treenaa toisella puolella ja naiset toisella.. Joo, ihan sama mulle, mä treenaan siellä missä mun on hyvä treenata :D Ja kai mun painot riittää, UGH ;) Ja hei, mä oon Suomesta!!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti