keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Täällä ollaan jalat ihan kivan rikki. Ei mitään repivää kipua, vaan hyvää, mistä palautuu sopivasti ylihuomiseks :) Mutta joo, aina sitä ihmettelee ihmisiä, jotka kuvaa ruokiaan. Mutta tänään mun vieressä oli täys lautanen ja kamera, joten nappasin kuvan, tihihii!!

Herkkua se ainakin oli: n. 200g muna-naudanjauhelija-mausteet "pihvejä", paljon eri sorttisia vihreitä lehtiä, 1 avocado (täällä saa kaupasta suoraan lautaselle..) ja oliiveja. Eli paljon proteiinia, paljon rasvaa ja jotain hyvää vatsalle, reilua, eikö ;) Ja paaaaaljon hyvää mieltä mulle! Ruokajuomana elämän eliksiiri, eli vesi! Jälkkärinä hiukkasen kuivattuja ananaksia, mun herkku numero Uno. Kyllä tolla välipäivän jaksaa.. Kaikki herkut on nyt ollu pois hurjat kaks päivää.. Mutta olo on ihan kiva, eli saan ruuasta tarpeks energiaa.. On sillä paljon korvattavaa..

Se oli hyvvöö <3
Hmmm, laitetaas nyt sitte päivän loputki ruuat, jos jotain kiinnostaa, päivän kestää 6:30-22.00:

Aamu: Kauraryynit, luonnonjugurtti, maapähkinävoi, raakakaakao

Välipala: Banaani

Lounas: Kanaa (n. 150 g), parsaa, paprikaa, kesäkurpitsaa, kookosmaitoa, riisiä (patana..)

Välipala 2: Proteiinipatukka

Illallinen: Yllä

Iltapala: Protkujuoma (vesi+jauho)

Olikohan mulla mitään muuta. Tänään on tullu vaan hyötykäveltyä, illalla pitäs vähän venyä. Mulla ei oikeestaan takareidet aukee muuten. Etureisistä kipu lähtee ihan sovinnolla, takareisistä sen joutuu houkuttelemaan pois. 

Perjantaihin!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti