sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

Ready to go... or nooooooot...

Juu, niin se iski sitten päälle ja kunnolla. Nyt on taas luvattu itelleen, että d-vitamiinit syödään tästä lähin tunnollisesti ja nukutaan ja mitä vielä.. Mä niin vihaan olla kipeenä. Mä kuulun niihin ihmisiin, jotka ei saa kuumetta. Eli kipeily mennään sellasella hitaalla kidutuksella läpi, ku se kuume ei pääse tappamaan niitä bakteereja. Ei varmaan tartte myöskään mainita, kuinka hyvältä se täys helvetti nuha tuntuu, ku ulkona on + 35 ja kaikkialla, myös sisällä ihan helvetin kuuma? Nyt nuha alkaa pikkuhiljaa valua tonne yskimisen puolelle, jee!! Eli ehkä jo ylihuomenna treenaamassa <3

Jalat on tosiaan saanu palautua tässä hyvin, vaikka eihän se palautuminen oo optimaalista, ku on kipeenä. Mutta palautuu sit paremmin ku treenatessa koko ajan.. Selkä on kipeempi ja kipeempi koko ajan. Kaikki selkävammaset, jotka ei liiku,  voi syyttää vaan itteään. Kipeä selkä kaipaa suurimmassa osassa tapauksista ihan oikeesti sitä liikuntaa, tai ainaki mun ja oon mä kuullu, että se on ihan oikeesti niin :D Mikään lääkärihän en todellakaan ole.. Liikkukaa, mun selkä ainaki haluaa jo liikkua!

Juhannus meni vähän siinä sivussa. Lähin isoon cityyn heittämään hyvästit ihanalle ihmiselle, joka suuntaa kohti uusia seikkailuja. Taas on tullu hyvästien sanomisten aika. Pikkuhiljaa kaverit alkaa valua pois maasta. Ite oon kesän loppuun näillä näkymin, mutta oonki täällä eri hommissa :) Sekään ei siis liikaa mieltä ylennä. Tosin, se takaa melkeen täydellisen keskittymisen heinä-elokuulla <3 Kyllä mä tykkään mun kavereista, mutta niillä on treeniä haittaava vaikutus :D

Eli täällä elellään paksusti ja kipeesti. Kropan suolatasapaino on kyllä ollu niin koetuksella, ku koko ajan hikoilee! Mut kyl tää tästä, ei oo kuulemma edes täällä normaalia :) Pitäkää huolta ja toipukaa juhannuksesta. Mä alan tosissaan rustata ylös heinäkuun suunnitelmaa <3 Aerobinen treeni, täältä tullaan!! Näillä näkyminen siis heinä-elokuu vedetään vähän enemmällä aerobisella, skilssitreeniä ja ihan raakaa voimatreeniä. Sit syyskussa katotaan taas uudestaan, missä ollaan ja missä mennään? Mutta tähän vuoteen tulee aika varmasti mahtumaan myös toinen voimajakso. Tän jakson loppu taitaa mennä toipuessa :( :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti