lauantai 15. kesäkuuta 2013

Crossfit Total 14.05.2013

WIHIII... Me so happy! Eilinen meni sitten kavereitten kanssa ja muuta (selvinpäin), mutta nyt tulokset eilisestä. Ihana fiilis tehä, vanha lempparivalkku tsemppaamassa, oikee Mr Sunshine ja tuttu sali. Aluks oli kyllä outo olo, oliko tää näin iso paikka, mun rakas kellari?? Mutta joo, nyt siihen wodiin.. Meillä se tehtiin 50 minuutissa, oikee kai tehtäis aika nopeestikki (?), ns. kisoissa, mutta tälläsille tavallisille se taitaa olla huomattavasti turvallisempaa tehä vähän rauhallisemmin ei niin isoilla kerta nostoilla..

Back squat:

100 kg (old 85 kg) PR

Niin, henkisesti ehdottomasti pahin liike. Spottaaja oli 85 kg asti, siitä tultiin ylös 5 kg korotuksilla. Olisko 102,5 kg menny, vaikee sanoa, aika paino päälle. Mutta vanha oli tosiaan ton 85 kg, joten siitä oli hyvä lähteä nostamaan. Ite miellän kyykyn ehdottomasti huonoimmaks liikkeekseni suhteessa muihin, joten olen todella onnellinen mun satasesta, siitä on hyvä lähteä nostamaan!

Strict press:

50 kg (old 42,5 kg ) PR

Heh, ei se ollu kaunis toisto :D Mulla toi selkä on kovin taipuvainen, ni sitä varmaan pystyy kutsumaan enemmän ns. rinta ku olka punnerrukseks, mutta asia, mihin pitää edelleen kiinnittää huomiota. Sarjat kyllä pyrinkin tekemään kontrolli selässä, koska se on ehdottomasti se mun juttu. Mutta ku tohon tultiin ni halusin sen vaan ylös ja lopussa oltiin toki ihan suorana :) Mutta se tuli ylös, jatkoon? :D

DL:

130 kg (old 107,5 kg) PR

Jesh, aika väsyneenä ja nopeella yläsmenolla, aika oli tiukilla. Mutta 115 kg tulin 5 kg nostoilla ylöspäin ja toi tuli 1 min ennen ku aika loppu :D Ja olihan se tiukka. Selkä lähti jo aavistuksen pyöristymään, joten mitään järkeä ei ollu jatkaa. Toiseen suuntaan mä en selkäni kanssa lähe leikkimään, varsinkin ku edelleen nostan kokonaan ilman vyötä. Mutta tyytyväinen olen tohonkin, vaikka pitäshän ton maven kehittyäkkin nopeesti..

Mutta vanha Total siis 235 kg...

14.06.2013 Total 280 kg

Onhan siihen kiloja tullu lisää. Pistää kyllä jo mietityttämään toi vyön käyttö. Liikutaanko jo niin isoissa lukemissa, että se ois vaan jo turvallisuuden kannalta parempi. Ettei enään kannata vedota lihasten tasaseen kehittymiseen (kyljet yms). Toki mun tapauksessa se olis ns. pehmee kevyt vyö, en mä mihinkään nahkavyölinjalle lähtis :D No way Jose...

Hauskaa viikonloppua <3 Mä lomailen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti