tiistai 11. kesäkuuta 2013

I 37

Juuh, avasin taas suuni salilla ja sain sitten kanssa kuulla siitä.. Olen master Chef from Finland, thanks guys!! :D Kuulemma kova käskyttämään.. mut en mä jaksa lässyttää, jos neuvon tekniikkaa..

No joo, oma treeni jatko samaa rataa, väsähtävää menoa ollu koko päivän. Jos ei loppuviikosta ala piristymään, ni pitää tehä vähän linjavetoja.. se voi tarkottaa, löysää viikkoa. Ei kyllä yhtään kiinnostais.. Jos sitä yhen viikon vielä jaksais, mutta yli ei oo kyllä mitään järkeä vetää..

Lämmöt

Hyppynarua, air-squatteja, venyy, heiluu ja vanuu..

Back squat:

10@20 kg
10@40 kg
8@60 kg
6@70 kg
4x4@80 kg

Superina: 

4x(10 good morning + 10 hipthruster, selkä penkillä käsipainolla (17,5?))

OHS:

20@20 kg

Abs:

3x(1 min plank with 8 kg + 15 rounds bulgarian bag both + 20 sit ups) vikassa 50..

4x15 jalkojen nostot

Semmottii. Kyykky aina vähän jäkitti, koville siinä jo joutuu. Mut kyllä ens viikkoon on ihan tsäänssit. Otin vaan pienet overit siihen loppuun, tuntu sen verran hyvältä jaloissa, että turha niitä oli sen enempää lähteä piippuun ajamaan. Vatsoja tuli taas ku muille jakaa, hyvä minä! Pikkusen oon saanu ryhdistäydyttyä tässä kysymyksessä, ja pikkusen on paljon mun tapauksessa! :)

Hauskaa iltaa ja hyviä treenejä!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti