sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Palauttava sunnuntai..

Täällä paistaa aurinko ja lämpöä piisaa :) Ja tiiättekö mitä mä tein eilen illalla. Mielen valtas järjetön ketutus ton jalan kanssa, joten päätin, että mulla on nyt lupa kokeilla 10 min juoksua. Mä juoksin 20 min. Ja se tuntu hyväääältä <3 Pikkusen se kipuili illalla, mutta aamulla jo ihan ok. Pikku hiljaa tässä ollaan koko ajan enemmän ja enemmän voiton puollella ja terveen kirjoissa.


 Tänään starttasin kävelylenkille ja ylläoleva kuvakin on sieltä. Keli oli vähän tollanen usvanen, mutta oikeen kiva. Piti käärästä huivi pään suojas, aika ideaalinen auringospistoskeli nääs. Mutten saanu kuvaa meiän lähivuorista, siellä on vielä luntaki vaikka millä mitalla, ni ne piiloutuu erinomaisesti vähän tollasella usvasella kelillä.


Nappasin teillä kuvia vain kivoista kohdista, jätin ne paskalle haisevat pellot kuvaamatta ;)


Ja tätä mä olin ikäänkuin etsimässä :) Eli tiesin, että jossain lähellä on heppakisat, mutten tienny, että missä. Kahen ekan ratsukon jälkeen kyllä mietin, että kannattiko ees ettiä. Ekan heppa kieltäyty kolme kertaa ja toka sen kerran, mutta ratsastaja lens samantien esteitten sekaan. Että sellasta. Mutta näin mä muutaman nollaradankin.. Mutta ne oli aika harvinaisuuksia...

Lenkki tosiaan kesti sen 2h, puolentunnin kisatauolla :) Hyvää, suht rauhallista palauttavaa, hirmunen nälkä ja jano kyllä tuli. Sen takia oli tuolta kisoistakin pakko häippästä pois.. Katabooolia huus takaraivossa ;) ;)

Ihanaa sunnuntaita <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti