lauantai 13. heinäkuuta 2013

Välipäiviä..

Juu, tänään puntaroitiin, 3 kiloa kahessa viikossa. En ole mielestäni millään VHH dieetillä, koska napaan menee puuroa, hedelmiä ja bataattia, joten ei ihan mee nesteitten piikkiin. Joten tankattiin taas tänään, tollasella tahdilla lähtee lihatki.. Ja se tankkaushan se vasta on hauskaa <3 Kävin pyörähtämässä poissa kotoa, tankkasin vähän BCAA mukaan ja sit jotain vähän turhaaki. Huomenna on BCAA aamulenkin kokeilu, eli lähinnä miten se sopii tolle mun super herkälle masulle. Onkohan se kauheeta kissankusta maultaan?? :D Noita juttuja ku lukee, aijai!! No, positiivisilla mielin, makuna tietysti ananas, koska ananas on mun toinen jumala :D

Elämä on auki, mieli kevyt ja elämä kantaa. Aina se on kantanu. Mä oon vielä niiiin nuori, niillä mennään mitä on saatu, focus on mun käsissä. Sitäpaitsi mä lupasin sali ownerille, että se saa kuvata mun treenistä promovideon salille 8) ei oo kuulemma mitään parempaa promoa ku se, että kaupungin vahvin tyttö tekee HSPU:ja ja vetää maasta sarjaa sadalla :D On sen verran kiva sali ja halpa hinta, että menkööt, mutta vasta sit ku kunto on siisti, pitää sitä imagoa vähän ajatella ;)

Hei, tsekatkaas tää, Suomen Mr Crossfit, olkaa hyvä:

A Champion Returns

Mä kävin tänään rykäsemässä 15 min soutu, 45 min boxing ja 10 min soutu + venyt päälle. Oli ihanaa taas hakata, ei oo mitään parempaa maan päällä, minä ja säkki <3 Mä oon niin onnekas, että mulla on mahtava arsenaali sivulajeja: Uinti (koko kropan palautus), jooga (venyminen, staattinen voima) ja nyrkkeily (selän avaus, räjähtävyys) menee ku vettä vaan sekä kotona on huippu pyörä (jalkojen palautus), täällä joutuu vähän vanhemmalla maantiepyörällä sotkemaan ;) Ja sit ku tekee mieli voi kävellä, juosta, vaeltaa, talvella hiihtää. Minä ja maailma, ainaki tänään me ollaan yhtä, toivottavasti sinnekki kuuluu hyvää :) Mä tuun täältä vielä....



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti