perjantai 19. heinäkuuta 2013

I 54...

Mieletön fiilis! Mä en oo ikinä kuulunu niihin, jotka jotenki odottaa ihan sikana viikonloppua. Kai mulla on ollu aika rauhallinen elämä. Mutta että nyt pari-kolme viikkoa on tuntunu törkeen hyvältä, ku se viikonloppu tulee. Se fiilis ku makaat ulkosalin lattialla ja siemailet palkkaria ja kroppa on tyhjä ja ei oo kiire mihinkään <3 Mä vaan RAKASTAN sitä fiilistä! Pienistä asioista saa ja pitää olla onnellinen :)  Mieli lepää.. Mä niin odotan ens yötä ja 9 h yöunia, uuuu jeah!! Enempää en nuku, ettei mee rytmit sekasin, no, ehkä 9,5 h ;) Mut sit pitää mennä ajoissa nukkumaan.. Viinaa ei muuten tee pätkääkään mieli :D Hassua, mä oon jotenki täysin vierottunu siitä. Kyllä mä tiiän, että ku Suomeen pääsee ja kunnon perseet vedetään, ni hauskaahan siitä tulee, mutta eipä nyt oo mitään tarvetta, nyt on hyvä just näin. Mut niin, mä treenasin tänään ja hankin mitä ilmeisemmin taas kunnon endorfiini-piikin...
Tilaa telmiä ja vielä ulkona <3

20 min pyörä

Jalkavenyt

Pistols:

4 per leg EMOM 10 min

Tekniikkaa

WOD 20 min amrap:

10 Power Clean@35 kg
20 Front Squat@35 kg
30 SitUps
20 Back Squat@35 kg
10 PushUps

Sellasta. Pistolsseissa olin ihan tulessa :D Helppoa ku heinän teko (ja ku tän sanon, ni ens viikolla stoppaa :D). Mutta tosiaan, ens viikolla pääsee korottamaan. Nyt noihin kaheksaan menee aikaa se 24 s.  Että ei sitä kauheen pitkälle minuutissa pääsekkään.. :D Ja en tiiä, mutta nopeita pistolsseja ei taida olla olemassakaan.. Toki ne tosta vähän nopeutuu, mutta tasapainon pitäminen yms vie aikaa..

Sitten wodin pariin. Oli aika herkku. Powercleanit oli yllättävän helppoja, vikassa katkoin 6+4. Ja oon sanonu tästä ennenkin, että vaikka usein kirjotanki Clean, ni se on kyllä aina ollu power clean.. Oon vähän höhlä joskus, ite tiedän mitä sillä tarkotan, ni ei aina muista olla selvä. Pitäs ihan perus cleaniäkin alkaa kyllä tehä enemmän :) Frontti oli ihan kauheeta kuraa. Pyörä, pistolssit, kaikki tuntu ja selkä kiitti :D Näihin meni aikaaaaa, katkoin kaikki kymppeihin. SitUpit vaihdilla unbroken, hyvä lepoliike, missä kuitenki syke pysyy ylhäällä. BS oli aika helppo aina ton frontin jälkeen. Pientä taukoa kympin jälkeen, mutta painoa en ottanu pois yhessäkään. Ja punnerrukset unbroken, myös ns. nopee lepoliike :D

Kierroksia tuli kuitenkin vaan 3 + 10 reps.. Kai mä silti olin vaan hidas.. Vaikka onhan siinä toki 90 toistoa per kierros :) En mä tiiä mikä tossa ois hyvä. Ei siis mikään mieletön hengästymiswodi, enemmänki sellanen lihasten salakavala väsytys.. JA HIKI IRTOS.. Mulla oli kirkkaan punaset silmät.. Mites ois semmonen 80-luvun hikipanta?!? Niissä on kyllä ideaa ;)

Mun rakas mankku, mä niin aina uin tossa :D 
Ajatukset käännetty huomiseen, lissee löylyä kiukaalle <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti