lauantai 20. heinäkuuta 2013

I 55

Joskus sitä aina miettii, mitä on onnellisuus? Nyt sitä miettii, ehkä se on tätä: Täyttä elämää tehden asioita joita rakastaa <3 Oma elämä, ei kenekään muun, omilla valinnoilla rakennettu. Nyt on hyvä olla, ehkä ens viikolla ei enää, mutta se on ens viikon murhe :) Viime viikon saldo oli huimat - 200 grammaa.. Mut ei se mittää, tippuu se sieltä vielä, selvä tasotus ekasta kahesta viikosta ja epäilen, että edellisen treenin kertymällä oli jotain tekemistä asian kanssa. Ei hötkyillä, jos ens viikko menee vaan miinuksilla, ni kaikki on hyvin. Plussille ei pidä mennä, sit pittää jotain tehä.

Mites toi pumppi edellispäivästä, tää kuva otettu siis tänään? Joo, tosi CF, ottaa kuvia kintuistaa, mut jos mä saan olla kumpaaki, boudari ja CF ;) 

Tän päivän treeni:

(Aminojen juonti alkaa puntarin jälkeen..)

20 min rowing

1 h Boxing

20 min rowing (includes 3 x 1min sprint)

(Palkkarin juonti alkaa..)


10 minutes jooga

40 minutes stretchings

Olipa kiva olla, ei ois yhtään tehny mieli lähteä kotiin. Aminoitten voimalla mentiin tänään ja oli kyllä aivan erilailla energinen olo. Ei oo poijat turhaan kehunu. Ja mulla oli siis todella laihana litkuna, ku oon niin herkkä, mutta ainakaan nyt ei ollu mitään ongelmaa. Mutta se pieniki lisä perusveteen tuo selvästi ytyä treeniin! Vaikka vesi onki ihanaa. Siks mulla oliki kaks pulloa :D Siemailin niistä vuorotellen ;) Merkkasin tohonki noi litkut (aminot ja palkkarin), nimittäin non pitkä treeni ilman mitään tankkausta olis silkkaa typeryyttä! Mut mä lähen nyt shoppaan, nauttikaa elämästä! 


Vielä vähän eri kulmasta, koska kaikki varmasti rakastaa mun jalkoja yhtä paljon kun minä <3
Iso ikävä Suomen kesään <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti