sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Summittainen ruokavalio..

Juu, tässä tätä siis seuraavalle 2 kuukaudella. En punnitse syömisiäni, en oikeestaan koe sitä tarpeelliseks. Tai tarpeellista se varmaan ois lähinnä sen takia, että söis tarpeeks... Paljon on puhuttu ruokavalioista ja niissä pysymisestä. Tää mun ruokavalion on nyt puhtaasti MUN ruokavalio. Tehty sen mukaan, mitä elimistö kestää ja miten mun päivät menee ja miten mä treenaan. Treenaan esimerkiksi illalla n. 17 ->, mutta päivä alkaa kuudelta muissa tohinoissa ja mä tarvitsen siihen mun treeniin hiilareita. Lisäks se koostuu niistä raaka-aineista, mitkä on täällä fiksuja. En söisi näin Suomessa. Siellä olisi esim rahkaa, jota täällä on vaan rasva 20 % prosenttia muodossa :D Eli ei kiitos. En myöskään ole ruokavalioltani mikään. Ehkä gluteeniton, mutta en liian tarkasti, koska lääketieteellistä syytä tälle ei ole; sekä yritän olla laktoositon, tälle taitaa lääketieteellinen syy löytyä.. Määriä en laita, koska niistä ei kellekkää ole mitään hyötyä :)

Aamupala: 

Banaani + jugurtti + valkuainen + vihreäteetabu

Lounas:

Liha/kala (n. 150 g) + bataatti/riisi (pois treenittömiltä päiviltä) + kasviksia kypsiä/raakoja

Välipala: 

Kananmuna + macadamiapähkinöitä + cashewpähkinöitä + kuivattua ananasta/banaania/marjoja + c-sinkki-"karkki"

Illallinen: 

Liha/kala (n. 150 g) + bataatti/riisi + kasviksia kypsiä/raakoja

Iltapala:

Kaurapuuro + kanammuna + valkuainen + kalaäljykapseli + magnesium

+ palkkari treenipäivinä ja paljon vettä ja jonkun verran suolaa!

Aika isosti saan kamppailla, että noi illan syömiset tulee plakkariin, mutta tää vaatii aika hyvää valmistelua viikonloppusin. Liha on nautaa tai kanaa ja kala on lohta tai tonnikalaa hätätapauksessa :D Ei kai muuta, mä lähen tästä syömään :) Kuten huomaatte, en mäkään ole sitä pyörää uudestaan keksiny.. Kahtellaan, kahtellaan..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti