torstai 9. toukokuuta 2013

Crossfit regional 2013

Kaikki lajit on nyt sitte julkastu. Tossa ne on alla, suorana screen shottina sivuilta. Melkosta tykitystä siellä tulee olemaan. On hauska miettiä, mitä sitä itte pystys tekemään, jos joskus tonne asti pääsis. Tosin, tyhmäkin sen tajuaa, että olen vielä niin kesken ja niin raakile, kun olla ja voi :) Mutta tässä pientä pohdintaa.. Pilke silmäkulmassa tätä täytyy tehdä, ettei masennu :D



Event 1.

Leuoissa vois vähän kestää, mutta ei mitään ylivoimasta. 10 min ton suorittamiseen on annettu, paha sanoa meniskö, voisin joutua penaldeille..

Event 2. 

No tää nyt on vaan itestään kiinni. Tosin toi alotuspainokin, 85 paunaa, ois mulle aika kova. Ei hyvin menis siis :D

Event 3. 

Muscle up, se on vielä kokematta. Mutta vedän leukoja ja teen dippeja kehon painolla, joten voimapuolelta se pitäs olla mahdollista. Tasan kerran oon treenannu MU tekniikkaa. Joten tää ois mulle kyllä melkonen killeri.. Mutta minimi suoritus noissa on 3, joka ehkä kertoo siitä, että voi olla suhteellisen vaativa liike monella. Aikaa maximissaan on annettu 7 min. Ehkä saisin jatkaa vielä tän jälkeen.. Ehkä :D

Event 4. 

Pistolssit on aivan myrkkyä mun liikkuvuudella, joten ei hyvää päivää. Ja 100 leukaa.. Joopajoo :D Time cap on 25 minuuttia, mut vois löytää vielä siinä vaiheessa tuolta leuanvetopaikalta, joten eipä tarttis niistä pistooleista huolehtia..

Event 5. 

8 minuuttia tässä ei oo mikään pitkä aika.. Ei ainakaan mulle.. Toi paino mitä DL:ssä liikutellaan on ihan makoisa, kiloissa 93.. Eli ei se maahan jäis, mutta 21 toistoa, siinä vierähtää hetki.. Mutta joo, tää ois hauska kokeilla :)

Event 6. 

Niin, mähän oon edelleen niin käsi, etten osaa doppelia hyppiä :D Oiskohan aika alkaa toi skills harjottelu. Näin jo sen videon, missä esiteltiin trippelit (onkohan näille suomenkielisiä nimiä, pitäs joltain viisaammalta joskus kysellä..), siinä vaiheessa voin heittää hyvästit kilpailemiselle, ku niitä aletaan vaatia.. Handstand on ollu aina yks mun vahvuuksista, kiitos olkapäille..  40 toes to bar, just joo, mun pikkuruiset vatsat.. Ja toi 45 kg pystypunnerruksessa, voi hyvää päivää, 30 toistoa.. Heh, mua käy noi kisaajat melkeen sääliks.. 15 min timecap, minimitoistot 25 handstand pushuppia, kertoo hyvin, mikä tässä nähdään vaativimpana liikkeenä..

Event 7. 

On siinäki painoa, en oo ihan varma. Ja nousut mä jaksan, osaan suht hyvin kiivetä, mutta se korkeus. Toi mun korkeen paikan kammo on vähän huono juttu ja ennenkaikkea se, että mä jäädyn aina, ku alas pitäs tulla, ylös on niin paljon helpompi mennä :D

Nä joo, siinä siis vähän tollasta humoristista pohdintaa tavan tallaajan näkökulmasta. Toki mitään en oo kokeillu, jossain voisin yllättää itteni positiivisesti, toisissa negatiivisesti.. Ehkä kesällä pitää ottaa joitain kokeiluun, ihan huvin vuoks, nyt on turha lähteä itteään rääkkäämään tollasilla painoilla..

Tänään palauteltiin pikku selkää ja mieltä, kävely täydellisessä auringonpaisteessa 1h 40 min. Maisemat  kyllä hiveli silmää.. Ja nyt punottaa olkapäät.. Voisin taas jatkaa mun kirjotuksia paikallisesta vartalorasismista, mut ei jaksa. Lenkin jälkeen maistu jääkylmä zero-kola suoraan tölkistä. Oli ihan pakko saada <3

Nauttikaa ihmiset vapaapäivästä, ja kaikki, jotka on töistä, siitä tupla tai triplapalkasta :D 

Tää niin edelleen soi mun päässä, apuvaaaaaa... :D Jos jollain muullaki sois ;) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti