maanantai 26. elokuuta 2013

I 76

Todella lyhyellä ja ytimekkäällä treenillä mentiin tänään. Viime yönä ei uni todellakaan tullu ja meno oli sen mukasta, turha alkaa räkimään. Tai uni tuli, mutta se juoks sitte jossain vaiheessa karkuun :D

15 min soutu

Strict press:

2x10@20 kg
8@30 kg
6@40 kg
3x3@45 kg

WOD 10-1 for time:

PushPress 40 kg
Box-jumppi
SitUps/RowAbs

Pienesti olkapäitä:
Sivuviparit 4x10@10 kg (suht helppo)
Takaolkapäät 4x10@4 kg :D

10 min soutu

Että on mukava soudella, ku pojat polkee telkkarissa. Haistakaa kukka kaikki jotka sanotte, ettei sais salilla kattoa telkkaria. Tollasessa ku otetaan rauhassa lämpöä tai vastaavasti jäähdytellään sitä kroppaa, ni on se kiva, että se aika kuluu :D Ja mähän en siis muualla telkkaa nää ;) Tekniikkaa tsekkaan aina noin minuutin välein sivupeilistä, ku soudan, pyörällä ei tartte ees tota tehä. No joo, siihen treeniin...

Pressi meni nyt vähän kevennetyllä linjalla selkäkontrollilla. Se tuppaa taipumaan tosi pahasti ja ihan rangasta, siitä puolvälistä.. Ni nyt superkontrollilla, en viittiny edes lähteä 47.5 puskemaan.. Wodi oli ihana. Olin eka aika apua ton 40 kilon kanssa, mutta kaikki unbroken, enkä ollu ees ihan kusessa :D Mulla tää henkinen kynnys on vaan joskus isompi ku fyysinen. Toki en ihan henki hievärissä vetäny hyppyjä, säästän ihan myös akillesjänteitä, ne raukat vasta totuttelee taas tän massan hyppyyttämiseen (eiks mulla oo aina hyvät syyt... ). Vatsat meni kyllä ihan reippaasti, ei kai niitä oikeen osaa vetää hiljaa :D Sehän on raskaampaaki niin.. Mutta loppua kohden vauhti sitte kiristy, ku eihän niissä lopputoistoissa mitään palautumista sen kummemmin tartte. Mutta rakastan kyllä noita 10-1, ne on lähestulkoon aina nousujohteisi Wodeja, ei niin että eka kiekka 5 min ja toka 10 min ja sit kolmatta ei keskee ees puoleen väliin, ku aika loppuu.. Noitaki on nähty multa, ja paljon :D No, kaikesta oppii. AMRAP:eissa on tosin se hyvä puoli, että ne loppuu aina joskus, rounds for time, ni sitähän sitte hinkataan.. Niinku se mun melkeen tunnin WODi. Ei se kyllä kai tunnilta tuntunu.. Lähinnä hirveeltä, jos en väärin muista..

Mut nyt mä lähen jauhamasta pasanderia tästä, on sen verran luokatonta tekstiä. Mä oon ihan kierroksilla, vika viikko ja kotiin <3 Ehkä mulla sittenki on ollu sitä kaikkea ikävä. Ehkä mä vihdoin haluan löytää mun oman kodin, missä on hyvä olla eika koko ajan tee mieli lähteä :) Tosin, mikä levotonta sydäntä sammuttais?

Okei, selvästi aika mennä, jos taas pakkailis :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti