sunnuntai 18. elokuuta 2013

I 71

Elämä on ihan sekasin ja mieli ja kaikki. Puhaltelin tässä peliä poikki jo aikasemmin ja nyt hautaan kyllä haaveet siitä, että suomeen tultais edes semi ei pyllerönä. Mä pyllerrän sinne, nyt ei vaan ole aikaa tolle kikkailulle. Tosin, eipä se tule mitenkään paljoa vaikuttamaan :D Täällä ku ei oo laktoositonta jätskiä, ei laktoositonta hyvää suklaata, eikä hyviä sokerikarkkeja :D Niin no joo, syön siis samaa edelleen :D Eli rennolla asenteella, jos sitä vaikka 64 painosena tulis Suomeen, seki olis kivaa. Treenit teen fiilispohjalla ja sillon ku ehdin. Tänään kävin poikkeuksellisesti tekemässä sunnuntaitreenin, koska huomenna menee luultavasti pitkään töissä ja stressi on 100. Puhdas 100. Mä niin odotan, että tää loppuu. Ja samalla se saa mut itkemään :( Mut mä yritän nyt antaa ittelleni hiukan liekaa, muuten katkee koko tyttö :)

Treenit lyhyesti:

15 min pyörä

4x8@70 kg boxikyykky

4x10@50 kg GM

4x10 per leg koukistusvipuri

WOD 4 rounds:

Portaat alas - Juoksu n. 500 m (ei mulla kyllä oikeesti oo mitään tarkkaa hajua paljon se on..) - portaat ylös
15 power snatch@20 kg
15 Crunches@5 kg MB

aika jotain 12-13 min..

Eli edelleen keskitytään taka-akseliin. Että oli kiva kyykätä boxille! Kivasti tuntuma erilainen ja jotenki turvallisempi? Mitä se myös ilmeisesti on, esim westsidebarbelssissa jätkät ei välttämättä kyykkää normaalisti ollenkaan, vaan pelkkää boxia, kehittää ja säästää! Ehkä mä palaan takas WB maailmaan ;) No joo, kumppareita en kyllä käytä, vaikka kivaa se olis, mutta olkoo se tulevaisuudessa, ku pitää niitä kikka kakkosia alkaa keksimään :) WODi oli jalkojen testausta, paremmin ja paremmin niillä juoksee sen jälkeen ku jotain tekee. Hyvä minä, vaikka ihan poikki olin, syömiset ei ollu ihan putkeen, aamupala oli sulateltu jo aikoja sitten :/ No, nyt taas tankattiin ruokaa ja suolaa <3 Suolasta se oli suurelta osin kiinni. Tykkään puurosta ilman suolaa, ni se unohtuu ihan liian helposti aamusta pois...

Sekavaa, mut niin on tyttöki. Tänään on taas helle :( :D





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti